• Growtech Sales and Marketing Academy Intro Module

    Increase sales

    Saznajte šta je i kako se primenjuje koncept Prodaje ključnim B2B kupcima (Account Based Marketing/Sales) - najuspešniji pristup prodaji u B2B segmentu. Prolazimo uopšteno kroz pojedinačne koncepte koji će se detaljnije obrađivati na Bootcampu u septembru.

    Register

Inovativna B2B prodajna edukacija na ovim prostorima

Pogledajte kratak video koji objašnjava zašto ne treba propustiti jedinu edukaciju sa fokusom na internacionalnu B2B prodaju tehnoloških rešenja i usluga.

growtechsma

Kome je Growtech Uvodni modul namenjen?

Svima koji žele da unaprede svoj biznis ili pronađu zaposlenje u prodaji ili marketingu u B2B tech kompanijama, kod nas ili u inostranstvu. Nije potrebno poznavanje specifičnih prodajnih i marketing taktika i tehnika, ali je neophodno razumevanje bisnis modela svoje kompanije i koncepta kao što su profil idealnog klijenta ili profil idealnog kupca.

Owners/ founders of tech & outsourcing companies

Learn about the framework and logic of growth marketing and sales to implement it successfully.

Sales directors & salespeople

Further your knowledge in the area of unique type of SaaS solution sales and services towards international markets.

Marketing directors & managers

Discover different channels for generating new clients as well as how to measure the ROI of marketing activities.

Šta ćete naučiti

Growtech edukacija se zasniva na 6 oblasti kojima će se pokriti temelji B2B strategija za uspostavljanje značajnih prilika za rast, kao i specifičnih taktika i metoda kojima se ostvaruje veći ROI na marketing aktivnostima.

1. Šta je i kako se primenjuje ABS i ABM

Upoznavanje sa strateškim osnovama prodaje i digitalnog mareketinga isključivo u cilju unapređenja poslovanja i razvoja internacionalne prodaje.

2. Definisanje idealnog klijenta

Kako definisati idealnog klijenta i prići mu na međunarodnom tržištu.

3. Uspešno zakazivanje sastanaka

Koje strategije se primenjuju kako bi se zakazali sastanci i unapredila prodaja kroz digital marketing i to ka tačno definisanim osobama i kompanijama za koje znamo da mogu imati koristi od naše usluge

4. Efikasno korišćenje email kampanja

Kako koristiti email prodajne kampanje ka potencijalnim klijentima i koje rezultate mozete očekivati.

5. ALIGNING MARKETING AND SALES

Kako da marketing i prodaja rade zajedno. Kako da unapredite rezultate prodaje uz digital marketing aktivnosti targetirajući istu ciljnu grupu sličnim porukama.

6. ABS - da ili ne?

Da li je ovaj pristup za vas i šta trebate da uradite da biste ga implementirali.

120
Last two hours of the day are reserved for case studies
8
To be able to hold quality lectures, the number of participants is limited.
1
All participants get an hour of 1-on-1 consultations with the lecturer.

Utisci polaznika Uvodnog modula

Pogledajte kako su izgledali održani Uvodni moduli i kakvi su utisci učesnika.

growtechSMA iskustva
iskustva polaznika growtech 2

IDEALNA PRIPREMA ZA BOOTCAMP - 29. MAJA U BEOGRADU

Uvodni modul - osnove Account Based prodaje i Account Based marketinga održava se 29. maja u prostorijama Regus Ušće poslovnog centra u ulici Bulevar Mihaila Pupina 6, PC Ušće, 19-ti sprat, Beograd 11070

Although not mandatory, this module is a great starting point for the Bootcamp because it introduces you to Account Based Sales & Marketing and prepares you for the complexities of these topics that we will go through at the Bootcamp.

All the participants of the Intro module can save up to 150€ on price of the whole Bootcamp because they get to buy tickets at the Super Early Bird price before they are sold out.

Sreda, 29. Maj
  • Registration

    9:00 - 9:30
  • What are ABM and ABS

    9:30 - 10:30
  • Coffee break

    10:30 - 10:45
  • ABM / Inbound and Outbound marketing

    10:45 - 11:45 AM
  • Workshop - Case Study

    11:45 - 12:30
  • Lunch break

    12:30 - 13:00
  • ABS / Outbound sales

    13:00 - 14:00
  • Workshop

    14:00 - 14:30
  • Aligning digital marketing and sales

    14:30 - 15:30
  • Workshop

    15:30 - 16:00

Intro module

190

price without VAT

Note: No refund since a payment reserves a limited spot for the seminar. The payment can be used to participate in one of the following seminars and is subtracted from the full price of the selected seminar. If there is a second cancellation, every following application will have to be paid in full.

Ko je Maja Lazarević i kako je nastao Growtech?

Maja Lazarević

Maja Lazarević

Preduzetnik, komunikolog po struci, strastveni digitalni marketar u B2B tech industriji, majka, veliki radnik i uvek stavlja ljude na prvo mesto.

Njena priča počinje u jednom gradiću u zapadnoj Srbiji koji se zove Raška odakle odlazi za Beograd na studije. Još tada je njena želja za promenom dovela u sukob sa rukovodstvom, koji je rešen na obostrano zadovoljstvo. U tom trenutku je znala da ću u nekom trenutku započeti sopstveni biznis.

Nakon decenije iskustva kao marketing menadžer za Evropu Telesigna, donosi odluku da je vreme za odmor – odlazi iz kompanije i menja status na LinkedInu.

Međutim, ni pun dan kasnije zove je koleginica iz Amerike, jedna od mnogih sjajnih ljudi koje je upoznala u svojoj karijeri, kaže da je videla to na LinkedInu i da joj treba pomoć sa pre-sales aktivnostima. Tada nezvanično počinje priča Market Republica.

Gotovo četiri godine kasnije, Market Republic je značajno narastao u Beogradu i Raškoj. Ako pitate za tajnu uspeha moraće da vas razočara i kaže da nije tajna – to je samo lavovski trud i rad.

U skladu sa svojim karakterom, stalno radi neke nove stvari – pre par meseci je počela da i svira, što je želja koju je imala 25 godina! I tako ceo život, stalno se trudi da nešto novo nauči.

Imala je sreću da gradi karijeru na međunarodnom tržištu, pa je od početka bila u toku sa inovativnim tehnikama od kojih su neke baš ABM i ABS. Skoro je, kroz razgovor s prijateljima, shvatila da je i naše tržište zrelo za ove metode i tako nastaje i Growtech.

Piše vam za koga je Growtech, pa je možda bolje da vam kažemo za koga nije. Growtech nije program za akceleraciju startupova, nije za organizacije koje su još uvek product fokus i nisu stigle do sales driven faze, nisu za ljude koji se bave društvenim mrežama da bi se bavili društvenim mrežama bez širih biznis ciljeva i na kraju, nije za ljude kojima je novac glavna i jedina motivacija u ovom poslu.

Ako imate tim, dobar sistem rada, ako je sada trenutak da refinišete procese prodaje i marketinga sa isključivim ciljem rasta, naročito što se tiče B2B tech kompanija, ako držite do nekih opštih ljudskih vrednosti i u biznisu, i na kraju ako ste spremni da radite dok ceo svet ne bude vaš, onda je Growtech kao skrojen za vas.

Saznajte više o B2B prodaji kroz naš blog

Informišite se o temama kroz koje ćemo prolaziti na samom Uvodnom modulu.

UBRZAJTE RAST - REGISTRUJTE SE ZA B2B EDUKACIJU

Popunjavanjem formulara registrujete se za Growtech SMA - Uvodni modul 29. maja.
Make growth happen & unlock new markets.