• Growtech Sales and Marketing Academy Intro Modul

    Uvod u Account Based Sales i Account Based Marketing

    Upoznajte se sa osnovnim konceptom i logikom Account based marketinga i prodaje - najuspešnijeg pristupa prodaji u digitalnom dobu. Prolazimo uopšteno kroz pojedinačne koncepte koji će se detaljnije obrađivati na Bootcampu u septembru.

    REGISTRUJ SE

IDEALNA PRIPREMA ZA BOOTCAMP - 22. FEBRUARA U BEOGRADU

Uvodni modul - osnove Account Based prodaje i Account Based marketinga održava se 22. februara u prostorijama Market Republica u ulici Kneza Miloša 95 11000 Beograd.

Iako nije obavezan ovaj modul je odlična početna tačka pred sam Bootcamp, jer pruža uvod u Account Based Marketing i priprema polaznike za teme koje se detaljnije obrađuju na Bootcampu.

Svi polaznici uvodnog modula mogu uštedeti i do 150€ na celokupni Bootcamp tako što ostvaruju pravo na kupovinu karata po povlašćenoj Super Early Bird ceni dok bude bilo karata.

Petak, 22. Februar
  • Registracija

    9:00 - 9:30
  • Šta su ABM i ABS

    9:30 - 10:30
  • Pauza za kafu

    10:30 - 10:45
  • ABM / Inbound i Outbound marketing

    10:45 - 11:45 AM
  • Workshop - Studija slučaja

    11:45 - 12:30
  • Pauza za ručak

    12:30 - 13:00
  • ABS / Outbound sistem prodaje

    13:00 - 14:00
  • Workshop

    14:00 - 14:30
  • Usaglašavanje digitalnog marketinga i prodaje

    14:30 - 15:30
  • Workshop

    15:30 - 16:00

Uvodni modul

190

cena je bez PDV-a

Napomena: Nije moguće izvršiti refundiranje uplate, jer se uplaćenim novcem rezerviše mesto za ograničeni broj mesta u okviru edukacije. Uplaćeni novac se može iskoristiti za učestovanje na nekoj od narednih edukacija i odbija se od pune cene željene edukacije. Ukoliko dođe do ponovnog otkazivanja prisustva, svaka sledeća prijava zahteva plaćanje u celosti.

Utisci sa održanog uvodnog modula

Pogledajte kako je izgledao prvi uvodni modul i kakvi su utisci učesnika.

growtechSMA iskustva

Ko je Maja Lazarević i kako je nastao Growtech?

Maja Lazarević

Maja Lazarević

Preduzetnik, komunikolog po struci, strastveni digitalni marketar u B2B tech industriji, majka, veliki radnik i uvek stavlja ljude na prvo mesto.

Njena priča počinje u jednom gradiću u zapadnoj Srbiji koji se zove Raška odakle odlazi za Beograd na studije. Još tada je njena želja za promenom dovela u sukob sa rukovodstvom, koji je rešen na obostrano zadovoljstvo. U tom trenutku je znala da ću u nekom trenutku započeti sopstveni biznis.

Nakon decenije iskustva kao marketing menadžer za Evropu Telesigna, donosi odluku da je vreme za odmor – odlazi iz kompanije i menja status na LinkedInu.

Međutim, ni pun dan kasnije zove je koleginica iz Amerike, jedna od mnogih sjajnih ljudi koje je upoznala u svojoj karijeri, kaže da je videla to na LinkedInu i da joj treba pomoć sa pre-sales aktivnostima. Tada nezvanično počinje priča Market Republica.

Gotovo četiri godine kasnije, Market Republic je značajno narastao u Beogradu i Raškoj. Ako pitate za tajnu uspeha moraće da vas razočara i kaže da nije tajna – to je samo lavovski trud i rad.

U skladu sa svojim karakterom, stalno radi neke nove stvari – pre par meseci je počela da i svira, što je želja koju je imala 25 godina! I tako ceo život, stalno se trudi da nešto novo nauči.

Imala je sreću da gradi karijeru na međunarodnom tržištu, pa je od početka bila u toku sa inovativnim tehnikama od kojih su neke baš ABM i ABS. Skoro je, kroz razgovor s prijateljima, shvatila da je i naše tržište zrelo za ove metode i tako nastaje i Growtech.

Piše vam za koga je Growtech, pa je možda bolje da vam kažemo za koga nije. Growtech nije program za akceleraciju startupova, nije za organizacije koje su još uvek product fokus i nisu stigle do sales driven faze, nisu za ljude koji se bave društvenim mrežama da bi se bavili društvenim mrežama bez širih biznis ciljeva i na kraju, nije za ljude kojima je novac glavna i jedina motivacija u ovom poslu.

Ako imate tim, dobar sistem rada, ako je sada trenutak da refinišete procese prodaje i marketinga sa isključivim ciljem rasta, naročito što se tiče B2B tech kompanija, ako držite do nekih opštih ljudskih vrednosti i u biznisu, i na kraju ako ste spremni da radite dok ceo svet ne bude vaš, onda je Growtech kao skrojen za vas.

Prijave su zatvorene